Cari Kawan Lama

Kawan Lama

Mencari Kawan Lama

Suasana masa lalu tak mungkin kembali lagi, kenangan masa lalu tak mungkin singgah lagi semua itu berlalu dengan perjalanan sang waktu. Ada kisah manis SMA di tepian sungai Sihopohopo, Film India di Bioskop Tagor, ada Cerita Dari Pasar Tarandam Barus, juga ada kisah cinta remaja di Pantai Pandan, Pantai Kalangan tak lupa juga penjual kacang goreng di Pelabuhan Lama. Semua terukir indah dalam kenangan.

Dari semua itu hanya bisa diulang melalui nostalgia dengan merajut dan mempetahankan silaturahmi diantara kita.

Halaman ini khusus disediakan untuk menjembatani untuk saling berkomunikasi dan berkirim khabar, juga untuk mencari rekan-rekan yang mungkin tak tahu lagi dimana keberadaannya tetapi pernah tinggal di Tapian Nauli khususnya Sibolga dan Tanuli Tengah.

Silahkan tulis identitas saudara dan sebutkan rekan yang hendak dicari dan juga sekilas kenangan yang hendak diceritakan.

45 responses to “Cari Kawan Lama

  1. Tarimo kasih atas dibuatnya kolom iko bersamo iko perkenankanlah ambo Bakri/kiyuk, ingin mecari kawan kawan lamo adapun amboko adalah :

    Nama : Bakri/Kiyuk
    Alamat Daulu di Sibolga : Jl. Diponegoro No. 19 (Hotel Subur)
    Hp : 081369547787

    Andak Mancari kawan kawan :

    1. Alumni SD 9 tahun 1975
    2. Alumni SMP I tahun 1979
    3. Alumni SMA I tahun 1982
    4. dan kawan kawan Lamo lainnya.

    Ambo baharok kita dapek berkomukasi walaupun melalui Web iko, dan diakhiri dapek Ber Reuni langsung di Sibolga.

    Salam Taragak.

  2. Baapo kato awak mambantu si Bakri nan taragak ko, dunia maya pun galok . Kok kawan lamo indak manyawik , cari nambaru sajo daulu, nanti palahan-palahan dapek itu anyo. Barangkali sabuk namo sajo. Misalnyo : ambo zul azmi sibuea – kawan saangkatan ambo di SMP1 si Fatwan hotel subur, indak tau ambo apo hubungan munak, sudah nyotu disekitar diponegoro murni simatupang, muis, si peng tukang foto jln mesjid, rahman adik bang talib polisi, maju, tetty adik si jamil , si lis asrama cpm jl.a.yani.
    Baitulah untuk manyabuik namo-namo – Jadi si Bakri dimano kini menatap. ambo di jakarta sajak 75, tingga ditangerang, indosat, sd2 timbangan, smp1,sma katolik sibolga.
    Jadi siapo diantaro adik2 ambo (anak umak tuo) nan sa angkatan si Bakri :
    Juni – Yeni – Noval Simatupang /Kota-Baringin

    wassalam

  3. Bah.. abang ambo anyo ogek Zul Azmi Sibuea, ambo ko adik si Fatwan paling ketek, si Fatwan pun kini di Jakarta, inyo tinggal di Cinere iko no HPnyo 08129357576, nan abo ingek kawan si fatwan itu si Obol anak Notaris tinggalnnyo di Pancuran Batu, kok kawan kawan yang ambo cari itu si Fahmiyuddin (Dangdut), Alister Sinaga, Humala Simanjutak, Dharma Aek Habil, Dll

    Tarimo kasih Ogek.

  4. Dharma Aek Habil manokah, kok Dharma Karyadi Sibuea – adik ambo itu anyo kandung, tapeknyo Kampung Air Manis Jl. Singamangaraja KM2,dimukko gallon kini.
    Lalu, Humala – Humala Simanjutak S.H kah ???
    nan kini pengacara di OC. Kaligis kah ???

  5. KM 2 tu apo di dakek tikungan setelah itu jalan manurun menuju jembatan yang dakeknyo ado masjid kok kito dari Tarminal menuju Sarudik. Ciri ciri si dharma itu, urangnyo agak tinggi rambutnyo kariting, trus Humala Simanjuntak kok inyo lulusan SMP I tahun 1979 inyo la itu kok bisa ambo diagi No. teleponnyo.
    Trus samo Bang fatwan la pana basuo tarimo kasih gek.

  6. Fatwan pana kami batelepon (ambo samo si Ibram- anak marhamah), balun pana basu sajak dulu di Bandung.
    Darma – ala iyo itu adik kandung ambo itu
    anyo – kini , mangajar di Medan tlp. rmh : 061-8361812.
    Humala Simanjuntak- ambo agak ragu tapi kok
    itu benar coba sajo tanyo tlp ktrnyo O.C. Kaligis & Associates, Kompl. Majapahit Permai Bl B/123, Jakarta tel.021-3453992

  7. Wah, tarimo kasih gek, ala dapek informasi tantang saurang kawan lamo ambo, tarimo kasih Admin Milis ko,

    Ambo kini di Bandar Lampung bakarajo di Bank Bukopin, Gek.

  8. Saya orang kedah.sekolah di SMK Bedong
    dah bertahun diluar negara. balik ketanah air rindu kawan kenangan SMK tahun 1977/8/9
    ketika itu saya dalam tingkatan 3..petang plak tu.
    saya harap sangat la dapat berhubong semula dengan kawan kawan sekolah lama.

    rasa sunyi pulak di KL ni.sebab kawan sekolah waktu kecil tak sama dengan kawan kawan kerja sekarang.
    Miss u all la… hope jumpa u all one line.
    come joint now…..

    “Thx pak dah mampir, semoga persahabatan dapat terjalin.”

  9. fransseda situmorang

    setelah membaca stus ini ,tringat masa SMEA hkbp disibolga 1989 ada Raden pardede ,Ratu dewi,maharani,linda hutauruk,risto hite,domigus,bajamati ,rahman sihombing dll..sy ingin kita reuni…pak GORDON apakar?

  10. mencari kawan lamo Hartati Simamora, dulu tinggal di kota baringin , belakang polres

  11. bos heri… sehat si bos??? taragak juo ambo ka dongan dongan pemko siboga tuh… alah jadi bos yang nikah tu agak nyo???? jangan lamo bana…. mubazir kawan tu… ndak sesuai dengan tupoksi nyo… sori….

  12. Pintor T. Simatupang

    Elok bana iko bakumpul urang siboga, ambo dulu sikola di sd 10 timbangan dari 1971-1976, samo gedungnya jongon sd 2, biasonya baganti masuk paginyo. Ogek Zul Azmi Sibuea di sd 2 dan sma katolik iyo. Ambo habis sd, smp fatima tarus sma katolik juo. Ambo di siboga dulu tingga di muko timbangan. Kini di jakarta dari 1995.

    Babitulah dulu.

  13. nandak bana basuo samo urg2 siboga dimano pun berada

    • zul azmi sibuea

      @Nina,
      kalo sungkan nyebut identitas sendiri, sebut identitas yang dicari, barangkali rekan lain bisa membantu dengan segala senang hati.
      misalnya disbg tahun berapa, sekolah dimana, tinggal disekitar mana.
      namanya juga cari kawan lamo
      salam
      zul azmi sibuea

  14. Bakri_POL LAMPUNG

    Nina dimano kini tampeknyo

  15. Karena baru bergabung sebagai penggemar sepeda antik, menemukan situs ini. Dan, hati saya senang karena ada juga komunitas pemakai sepeda tua di Sibolga, tempat sekolah saya dulu ketika masih di SMP Fatima 1980-1983 dan tinggal di asrama St. Fransiskus Simaremare. Lewat forum ini saya ingin mencari teman-teman satu kelas dulu di SMP, mis. Rosalina Rosnauli, Cong pik cin, Oi kim ai, Oi kim suang, Johanes, Alexander Irawan, dll. Saya sekarang tinggal di Jakarta…Salam…

  16. zul azmi sibuea

    @Pintor T. Simatupang , adik si Lumongga kah ???

  17. pertengahan tahun 80-an, lumongga bakawan samo salah satu anak bapak Lolom Siregar (mungkin si sana, reni, ucok, reza , dll, dak jelas), jadi urang tu piknik ka poncan – ambo sama kawan lain mangikuk sajo, ambo ajak anak pak oncu bayar simatupang (ps belakang), si husni .

    • Pintor T. Simatupang

      Oh baitu, memang adik ambo itu bakawan samo anak Pak Lolom itu, tapi indak tahu ambo namonyo. Kalau Reza memang kami sapangkek. Pak Bayar Simatupang tu, kawan Bapak ambo, pana inyo bacarito ambo danga. Dulu bapak ambo punyo kios di ps belakang, tapi kini ala dijua sadonyo, termasuk rumah kami nan di Siboga. Memang kini kami inda ado nan tingga di Siboga, tingga kuburan bapak ambo di Aek Habil.

  18. Bakri_POL LAMPUNG

    @ Pintor T. Simatupang

    Ambo kana juo da si Reza adiknyo si ipul kan, kok sapangpek samo si reza pasti ditando juo ka si Jebeng/Pardinal Sinaga sidak sapangket juo itu.

  19. Bakri_POL LAMPUNG

    @ Ogek Zul azmi sibuea.

    Bang Fatwan ala maninggal 10 hari setelah hari rayo tahun 2008, karano jantung, dan di kubur di Tanah Kusir.

  20. astaghfirullah hal ‘azhim, la ilaha illallah
    inna lillahi wa inna ilaihi raji’un,

    sungguh indak tau ambo, itulah banyaknyo ambo basuo kawan-kawan – indak ado tuh nan taringek, mungkin si ibram juo balun tau tuh – kawan nyo sangkek di Bandung.

    oklah bakrie , tarimakasih bayak
    salam
    zul azmi sibuea

  21. ok si rinal ambo tando, mungkin kini sadang umrah, sabalun barangkek kirim sms, minta do’a selamat, rinal dibawah ambo babarapo tahun – yang sekelas persis kakak si murni / istri si rinal : tuti simatupang, adik dr. arif simatupang

  22. Pintor T. Simatupang

    Arif Simatupang ambo tando, inyo abang ambo. Bapak kami karano samo-samo simatupang dari paranginan ala macam saudaro. Bapaknyo bang Arief itu kami sabut paktuo Maulud, saring datang ka rumah kami. Apo Rinal itu maksudnyo Rizal Pakpahan? Kok itu abang ambo, memang ado taringot ambo adik bang arief itu kawin samo bang rizal. Adik bapak ambo kawin samo adik dari bapaknyao bang rizal pakpahan itu.

    Salam,
    Pintor T. Simatupang

  23. bukan, maksud saya adalah efrinal sinaga suami si murni, murni adalah adik bungsu perempuan dr. arif simatupang.
    salam
    zul azmi sibuea

  24. ambo la lamo marantau ka kampung urang
    makonyo kini awak ala rindu,kampung den….hehee,,,ingn rasanya pulang secepat kilat gk tahan rasa nya……lllllllagii

  25. Pintor T. Simatupang

    @ Bakri_POL Lampung

    Waktu browsing sepeda onthel, ado terkait namo bang Bakri_POL Lampung dengan nama Melia Martini juga POL Lampung. Apo bang Bakri iko ado hubungannyo dengan namo tu? Waktu SMP Fatima Sibolga ado kawan sekelas ambo namonyo Melia. Tamat SMP inyo ka SMA N ambo ka SMA K. Adiknyo bakawan juo samo adik ambo si Ade Lumongga.
    Pintor T. Simatupang

  26. @ Pintor T. Simatupang

    Memang Melia Martini SMPnyo di Fatima, daulu inyo pana tingga di Muko Stadion Horas terus pindah ka Simare Mare dakkek kantor BI tampek ayahnyo bakarajo daulu, kiniko iyo anak rumah ambo. kok Ade lumonggo tu ambo ingek juo kawannya si UPIT adiknyotu kan, waktu disiboga tingga dimano dan kini Pintor dimano.

    • Pintor T. Simatupang

      @ Bakri

      Baitu anyo. “Ternyata dunia itu kecil”. Kirim salam ambo ka Melia, bang. Masih ditandonya ambo? Ambo dan kawan sekelas pana belajar basamo di rumanyo di simare-mare tu. Kami daulu di Sibolga tingga di samping tarminal (daulu bana namonya muko timbangan lama). Kami daulu bajaga kede kopi pas di samping tarminal tu. Ambo kini di Jakarta, jadi dosen di Universitas Mercu Buana. Bang Bakri di Lampung? Ado alamat e-mail abang? E-mail ambo: simatukm@yahoo.com

  27. Iko la Gunonyo forum ko, ala batambah kawan lamo yang dapek basuo pulo, iyo nanti ambo tanyo ka dinyo, daulu ambo di Lampung bkini ala dua bulan ko ambo di Depok tapeknya RUKO ITC Depok ambo di Bank Bukopin, anak anak samo istri masih di Lampung karano manunggu lulusan anak yang masih SMP baiko bulan Juni sidak baru pindah ka jakarta, jadi kini ambo S3 (setiap sabtu setor) ke Lampung, ha…ha…ha…ha, kok daulu ambo sikolah di SD 9, SMP I dan SMA I Siboga, kuliah di Bandung, tinggal ambo waktu di Siboga di Hotel Subur Jl. Diponegoro dakek TAGOR.

  28. mencari kawan lama dan baru sms atau cal hp 0142165279 saya di kuantan pahangkawan

  29. Assalamu Alaikum,
    Innalillahi Wa Innailaihi Rojiun.
    Ambo takaju, maliek tulisan Fatwan ala maninggal. Apakah Fatwan yang dulu sikola di SMP I.

    Berarti sewaktu di sabuik sabuik namonyo tahun 2009, inyo ala Alrmarhum

  30. inallillahi wainna ilaihi rajiun.takajuk bana mandanga maninggalanyo si fatwa
    n,inyo diate ambo satingkat nam kawan ambo adiknyo si upik(nirwani)di
    sma negri 1 siboga .tapi adik2nyo ambo tando samonyo karano wkt disiboga
    rumah sidak tampek ambo bamain.

  31. taringek sepeda ontel gaek ambo jadi aringek katahun 1975.daulupun ala ado
    perkumpulan sepeda ontelko antara lain namonyo perkumpulan sepeda onte
    l KACAMBOL alias kaca mata bolong{kaca mata indak bakaco}dari si mare m
    are tapeknyo dibalakang RRI.dan ado juo dari pasabaru dan kota baringin tap
    i lupo ambo apo namonyo.
    sasudah mambaco situsko ambo jadi taringek kakawan lamo.si MUIS JL
    mesjid.si RAHMAN{ambo danga ala maninggal juo di aceh}si MAS,UD kini bodanga rumanyo dimuko pabrik es si mare2 kini ala baganti jadi hotel DAI
    NANG si tanwir ht barat karajo di BNI46 mungkin ala pensiun si kapor ana
    jl hijrah si TORANG SIMANJUNTAK anak sibolga julu si SUTOMO anak s
    iboga julu juo.si SAADAH MARISI ht galung anak jalan III kini dak tau am
    bo apo namo jalannyo.dan si NUR INTAN NAIBAHO ambo danga karajo
    di kantor kejaksaan di siboga julu,nan tau ambo kantor kejaksaan dimuko
    sikola SMA NEGRI I.
    ambo sangat batarimo kasih bana kaurang nan mambuek situsko siapo
    pun inyo,karano dengan situs jadi lape taragak awak kakampung halaman
    nan tacinto apola lai ambo jauh di padang pasir.jadi sakali lai tarimo kasih
    banyak.taringek ka zul sibuea ambo liek di FB phototu, ambo sangko salasa
    urang SHEIK dari EMIR SAUDI ato QATAR ato ABUDABI tapi sasuda am
    bo paratikan elok2 ruponyo EMIR dari siboga dan kawan lamo waktu masi
    h aktip di IPPSS thn 75sampe 80an di jakarta.tapi sayang perkumpulantu
    indak ado lai.wassalam.

  32. Bakri/Kiyuk Tanjung

    @ Joko Panoto : Ambo indak ingek SMP nyo dimano.
    @ Aslan Tanjung : ambo ingek bana ogek ko nan tenggi badannyo dan urang kotabaringin, kawan si sabar dan si syukur juo acok main dirumah. tarimo kasih
    dimano kini ko apo di arab hehehehehe

  33. ass .ww.
    kiyuk, dimano kiniko tingga si sabar.juo si upik.karano lakinnyo si riwan batub
    ara kawan ambo bana waktu kami samo2 karajo di kaacu mesri pasaribu di tah
    un 82an.karano ala lamo bana ambo indak basuo.abang dayat kini tingga dima
    no?kok bisa tolong agi nomor HP si riwan mak bisa ambo tlp inyo.kami tingga
    di DOHA QATAR ala kiro 7thn.tapi keluarga masih tetap di jalkarta.salam jou
    ka kak ida samo abang yusli{laki kak ida}.wassalam.

  34. Bang Aslan no telepon Bang Riwan baganti ganti terus jadi ambo dak tau yang terbaru kalau yang lama : +628157074192 kini sidak tingga di Bandung si sabar juo di Bandung ahh sadononyo abang – kakak ambo di bandung ambo saurang anyo yang di Jakarta No telp si sabar 0227270125.

    Bah ala lamo bana kito indak basuo yo ………….

  35. ass w w.
    ambo nandak mancari kawan2 alumni SMP 1 Sibolga nan masuk thn 1972 dan
    tammat 1974dan alumni SMA Negri satu nan masuk thn 1975 dan tammat thn
    1978,kok ado diantaro kawan2 ato dasanak nan tamasuk dalam katagori thn
    trsbt diate tlg diinformasikan.anta baapo ado reuninyo sakalian bakumpu kum
    pu sakalian malape taragak.ala lamo bana indak pana basuo samokawan sasiko
    la kecuali kawan samo2 bamain dikota baringin.minta tolongdah kadusanak sa
    monyo antabaapo ado nan tau.wassalam Aslan Tanjung Doha Qatar.

  36. awak cari calon bini yang lah lamo ndak suo dari zaman sma….
    nama nya

  37. bung aslan tanjung,
    cubo komunikasi sbb:
    Neny Sabrie [nenysabrie@gmail.com], nilwan_t@bi.go.id, lukman@skchemicals.com
    barangkali ado manfa’at
    salam
    zul azmi sibuea

  38. kiyuk,taringek ang lai samo si AIGE,urang pulo rembang.

  39. Kok urang pulo rembang nan ambo inget si pendi pemain persepsi, tarus nan punyo boat (kehutanan?) urangyo tenggi tenggi dan kariting rambuknyo, lupo ambo namonyo, kok AIGE lupo ambo bah kawannnnn tapi kok ambo liek urangnyo pasti ambo tando…. tapi kito ala bakomunikasi lai kawan… dimano kini

  40. Cari semua kawan lama yg belajar di smtpr lemal th1983 ting 3a1 dan sek men dato mahmud t.merah th 1985 ting 5. Cal sy rosli zain 014210298.

  41. Rindu bana ambo mancalik kwn2 smp dulu. Stelah mmbaca situs ko,ambo jdi sanang bisa jd murid SMP N1 SIBOLGA. buat Fikri,Sonia,Andrian,Ginting, ala dimano kini tampeknyo?:-/

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s